hej o detta..

Ligger med huvet nere vid fotändan, har duschat såhär innan läggdax, topparna mördar sig ju verkligen om man somnar med blött hår så därför ligger jag såhär.. elementet hjälper ju en del o ja e otålig! grr. Men nu ska ja slänga i ett spann hår serum , sär skrivning, mobil jävel, i skallen.. sen ska jag ta Sibbans o min vackra dotter i min famn o somna här i hundfisstanken! VAAARFÖÖR MÅSTEHUNDFISARLUKTASÅJÄVLAÄCKLIGT? :X Då e de bättre o somna till Sibbans snarkningar! eller vrål.. jag vet inte vad som beskriver hans natt-timmerdragning bäst.. hur som helst saknar jag dom.. usch saknaden tar över! han hinner inte ens ut genom dörren innan jag saknar honom! men strax e han himma föräver<3 Världens finaste pojkvän har jag, Förresten hade vi 1,5 årsdag för inte så länge sen. daamn. vad fort det går:S snart e jag gammal.. .. eller e jag de nu? För min höft värker as hell! Känns precis som foglossning.. muhu.. nattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0