Shoppingshopping..

Idag har det bärt av till Willys för lite livsnödvändigheter, hittade 1000 olika nya burkar med barnmat som molly ska få prova.. hhaha.. hälften hinner bli odugligt innan jag öppnar de. Hennes favorit är Majs & Potatis-pure ;)
 
I alla fall.. Har också köpt henne en Musikmobil att ha ovanför sängen, den både lyser, spelar olika melodier och snurrar nallar runt.. Hon äääälskade den!!
Köpte en dressyrsadel också! Har inte hunnit testa den än :) Men det är en av syntet, tänkte ha den till Quicken till en början nu tills hans muskler har funnit sin rätta plats, sedan tänkte jag investera i en lite finare av läder.. Älskar verkligen dressyrsadlar med djup sits! Man sitter som gjuten.
Köpt sportBH, lite barnfilmer, schampo & balsam, hårfärg ;) blingbling till ridhjälmen m.m.
 
Nu är jag trött på affärer så det får va! hahah.. :P
 
Och ne, min dj---vla bluetooth till datorn har hundfan tuggat sönder.. så jag kan inte visa er några bilder!!! När ja trycker i blåtanden så står de bara att datorn inte känner igen enheten och jag har försökt med allt tror ja.
irriterad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0