Något jag velat berätta länge

En sak till jag låg och tänkte på igår var det här med graviditeten, facebook, förlovning osv..


Innan jag blev gravid fick jag och Sibban för oss att skriva ut på Facebook att jag var det, vi hade druckit en del och tyckte att det var ju en skitrolig grej! O se vad folk säger, för mäniskor funkar ju som så att de tror att allt dom läser är sant..

Sagt och gjort, båda två skrev ut det på facebook och in öste svar, jag svarade inte på några, varken tack-kommentarer eller påhopp, många vänner backade däremot upp mig och sa ifrån, det tackar jag självklart för, för jag vet ju vilka som finns där om det skulle behövas nu!
Däremot fick jag gå ut till dessa och förklara att jag är tyvärr inte gravid, men tack för backup-en!
Det var något jag verkligen ångrade att jag skämtade om, för det var inte värt det..

Det var inte roligt när jag fick reda på att mina föräldrar fått reda på att jag var gravid på omvägar och avfärdat det.

Den 25 december gjorde jag ett graviditetstest eftersom min mens blivit utesluten, och det visade att jag var gravid. WOW! SKITKUL, tänkte jag.. verkligen skitkul att behöva berätta för alla vänner o familj att jo men jag är gravid.. då undrar ju alla vad det är för fel på mig när jag ena dagen säger att jag är gravid, sen inte, sen helt plötsligt är jag det igen!? wtf?
Enligt ultraljud o doktorns alla uträkningar visade det sig att jag blev gravid samma dag som jag och Sibban hade skämtat om det på Facebook..

Jag valde i alla fall att hålla det inne o bara berätta för släkten denna gången o absolut inte gå ut med det på Fejjan.

- Sibban och jag är inte förlovade, det har vi däremot skrivit på våra relationsstatusar, men jag menar; hur många är det inte som står som gifta med sin bästa vän, eller står som gifta med sina partners? och det stämmer ju inte..  många som tror detta också och som grattat oss 

Hade det varit något som stämt, då hade jag gått ut med detta till mina närmsta vänner, familj och släkt innan jag skriver det på Facebook.

Fan vad skönt o skriva av sig detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0