Så kääääär!

Jag spruudlar av lycka! För varje dag som går, blir mina känslor bara starkare och starkare för Sibban
Det är helt sjukt vad jag är kär, ni fattar det inte.. trodde inte ens man kunde känna såhär starkt för en människa.. 
Varje sekund utan honom känns som en evighet, och jag menar verkligen det jag säger! Jag känner verkligen att det är honom och ingen annan jag vill vara med, jag har definitivt hittat den rätta! Han får mig att må sjukt bra, han gör mig glad, och jag känner mig 100% trygg med honom! Han är någon jag skulle göra allt för, jag skulle kunna offra min högra hand för honom, utan att ljuga när jag säger det! Han har jag inga hemligheter för, honom sviker jag aldrig - för jag vet att han är den rätta och jag skulle inte byta honom mot något annat.

Nä det är till och med lika svårt som jag trodde att beskriva min kärlek till honom genom ord. Det går inte att sätta ord på såhär starka känslor. Jag ger ALLT för vår kärlek. Och om det ens finns någon mer än jag som känner såhär starkt för en annan människa så går vi nog räkna på handen utav alla människor i världen.


Det här är äkta kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0