koooort dag ;)

Idag steg inte Sibban o jag upp förrän klockan var typ två.. Calle o Sibban hade somnat på soffan o legat o gosat med varandra, medan jag hade hela dubbelsängen för mig själv o katten (som förresten smitit ut ännu en gång... SUCK!) Sandra och jag skulle åkt till Ronneby idag egentligen men eftersom jag är en sån segröv så slutade det med att vi satt hemma hos oss o snackade skit o lite:) Jag har hämtat ut mitt och Annemies oriflamepaket idag, vilket innehåll lite prylar till henne och till mig var det 2 body butter (luktar awesome), 2 tvålar, 1 dubbel-ögonskugga och en peel-off mask! hmm.. o jo! en diamantklocka till mig var däri också minsann :) mycket fint! Sandra fick ena body buttern o ena tvålen, vet inte riktigt vad ja ska med dubbelt upp till.. så nu luktar vi lika fint bägge 2!
Efter detta var vi ute på en skogstur på Flyleaf och Fanny, supermysigt, var verkligen helt perfekt väder för en uteritt!
Nu har Calle än en gång slocknat på vår soffa, o min älskling ligger nerbäddad i fåtöljerna som han så vackert har byggt ihop.. haha :)

Om man skulle gå o tränga ner sig där kanske.. ser ju rätt mysigt ut faktiskt..



Här har vi förresten en annan dam som valt en lite udda sovplats, mitt i maten :) Dålig bildkvalitet pga att jag tog den genom köksfönstret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0