Grilltajm!

Igår var mamma, Linus, pappa, mormor & morfar här och vi grillade lite o  fikade o sådär, så grymt underbart! Jag bara mööös av deras närvaro! :) älskar verkligen min familj o min släkt! <3 ni är bäst! tuuuusen tack för att ni förgyllde min dag!
Det som var lite tråkigare var att Sibban inte kunde delta i vår gemenskap, han var o hjälpte Roland med o hacka gräs.. duktiga unge! :)

Satt o pratade med min bror i telefon inatt, han var nerstämd över en grej, det är så tråkigt när ens kära inte är på topp, vilket dom alla förtjänar att vara hela tiden :( menmen.. så är livet..

Idag har jag jobbat framtill nu, har precis smällt i mig ännu mer grillat från igår, matkoma.. men wahh så gött det är!! vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, skulle försöka hitta 2 papper från BM men nu är jag så mätt att det enda jag kan röra är fingrarna känns det som.. får väl börja detta projekt med en powernap, som vanligt!


Här har ni en bild på min knasiga släkt/familj,  som jag passar alldeles perfekt in i :)
Sen får vi inte glömma Lindha & Pontus som inte är med på fotot, men dom är ju lika tokiga som vi ;)
Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0