Vecka 33+2

Nu börjar de bli tuungt!!! phu..
 
Men jobbar bara idag 9-12, nästa fredag 9-12 och sedan söndagen därpå 9-18!
Skönt det, för jag hade verkligen inte orkat mer än så.. Dock glad att jag inte har samlat på mig en massa vatten!
Enda besväret jag har är halsbränna, och ont i höfterna/ryggen ibland.. kondisen ska vi inte prata om!!!
O jag vägde den 17 juli 80,7 kg!!! innan jag blev gravid vägde jag 62.. wiho..
Men om två månader är lillan här, det är värt allt i världen <3
 
Sibban, jag och vår lilla skrutta! Vi tre <3
(`v´)
 `v´
 
 

Jag kan förresten inte ens se min egen höna längre.. :(

Kommentarer
Postat av: marlene

Hej!

Va roligt att du oxå är gravid - jag går in i v 32 på söndag!!

Svarar här på din blogg oxå - ang den rosa hårfärgen:
Färgen köpte jag på shock.se - se mitt tidigare inlägg: http://my.opera.com/marleneswe/blog/show.dml/3032383

Färgen var mkt mörkare de första färgningarna. Efter ett tag fastnade inte färgen alls så bra och blev blekare och blekare - tyvärr. Finns ju inte så mkt att fästa på heller när man blekt bort allt pigment från hårstråna... men men - visst är det snyggt! Jag vill gärna ha så igen! ;)

Lycka till!!

Svar: Va härligt!! Hoppas att du mår bra :-) När är du då beräknad? (orkar inte räkna)tack så jättemycket för tipset! Det ska jag kolla upp:-) Lycka till med graviditeten, hoppas allt går bra:-)
quina.blogg.se

2012-07-20 @ 22:39:27
URL: http://my.opera.com/marleneswe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0