Onsdag! <3

Siter med världens frukost.. haha.. jag brukar vanligtvis ta någon macka o ett glas cola på morgonen, men sen en tid tillbaka har jag fått frukostdille! Min frukost idag består av:
 
3 Smörgåsar
1 Glas apelsinjuice
2 kokta ägg
2 morötter
1 Kiwi
1 skål filmjölk
 
Mumma är de :)
 

Sitter med färg nummer 2 i huvudet för tillfället, får se hur detta slutar..
 
Och jo förresten!
Onsdag är det ju idag! Underbart! de betyder att jag går in i ny grav. vecka (35) fattar ni hur fort de går dehär? herregud!
Och så är det ju löning idag också.. hm.. det betyder att jag får ta itu med räkningarna snart.. jag är redan sent ute;) brukar nämligen alltid vakna mitt i natten till lönedagen o logga in på min bank o betala räkningarna då.. haha! men det är riktigt gutt o göra det faktiskt! för sen somnar man om o när man vaknar på morgonen känns det som man inte betalat räkningar på år o dar! :) o de e najs! haha
 

Kommentarer
Postat av: B

Jaha... gön hårfärg ???????????????? :-)

Svar: Ja nja, inte riktigt men lite grönt tycker ja de blev! haha =)
quina.blogg.se

2012-07-25 @ 14:25:00
Postat av: B

Menade grön hårfärg

2012-07-25 @ 14:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0