Nya Oriflame-katalogen!

 
 
Du har väl inte missat att du kan bläddra i Oriflames katalog direkt på hemsidan? kopiera länken o klistra in i ditt adressfält!
 
http://se.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201211
 
 

Är du intresserad av att handla så kontakta mig på [email protected] och skriv upp ditt namn och telefonnummer så att jag kan kontakta dig när dina produkter kommer.
Betalning sker kontant när du hämtar sakerna och detta ska ske innan sista betalningsdag.
Det du också ska uppge i ditt mail är produktnamn, ev. färg, produktnr och antal.

Bor du längre ifrån kan jag skicka sakerna på din bekostnad och då betalar du till mitt konto belopp + fraktkostnad, innan jag skickar paketet! När jag lämnar in paketet till posten lämnar jag även ifrån mig allt ansvar, dvs skulle paketet eller någon produkt vara skadad när det kommer till dig är det inte mig du ska vända dig till. jag ansvarar inte för postens slarv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0