Gääääääääsp

Sitter i min tystnad o lyssnar på ett knäppande från min mage, haha, har läst att det ska vara bebisens leder som knäpper till, o de gör ju det varje gång hon sparkar så jag antar att det stämmer :) Det är ju inget farligt som tur är..
 
Efter jobbet var jag hos fina Sandra på en kopp kaffe och skitgoda vita chokladbollar som hon o hennes son Arian gjort :) Dom är duktiga dom där två!! Vid ett åkte jag upp till kontoret för att lämna några papper till min chef, vidare till Babyproffsen för att hämta ut min babybox; blev dock besviken på innehållet.. hade väntat mig mycket mer roliga saker.. boxen vart stor men innehållet täckte inte halva boxen.. suck.. däri fanns 2 blöjor, 1 skallra till barnvagnen, 3 matskedar och lite papper om bokklubbar o nån tidning.. wellwell.. den var ju gratis i alla fall..
 

Efter Babyproffsen for jag iväg o handlade lite godsaker åt Sandra o sen åkte jag upp till henne igen där vi kastade oss över babyboxen rent ut sagt! Pratade en timme med Jenny också :)

Jag var hemma ungefär vid fem, när jag hämtade posten upptäckte jag att bruden som bodde här innan mig FORTFARANDE inte har ändrat sin f*rbannade adress!!? WHATAHELL!? Vi har bott här ju sen februari!? hur lever människan egentligen.. Så jag fick skicka ett nytt klagomess till min stackars hyresvärd :( hatar verkligen att klaga, hon kan ju inte hjälpa att den förra som bodde här har svårt att fatta att hon måste ändra sin adress när hon flyttar från ett ställe o nya flyttar in där. grr.. vet någon vad man kan göra?? Vi får ju inte slänga hennes post! Men vi vill ju inte ha den skräpandes här hos oss!? och framför allt, vad händer sen när bebis kommer o de står 3 människor på adressen!? äh näh irriterande människa..
 
.. nu ska jag äta ostbågar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0