True story!

Hojhoj!
Sitter hos mami o papi o kollar lite, var ju ett par år sen man satt vid en dator känns det som ;) haha..
hittade lite gamla fina bilder.. tänker dock bara dela med mig av en..

Vart o lockat håret på Annemie innan Sibban o jag stack hit, o få med honom hem igen är ju inte det lättaste ;O
Imorgon kommer Sandra o rider med mig, hoppas på mkt fint väder, och arbetsvilliga hästar! :-) Har 2 ute som ja letar fodervärd åt nu, men de lutar åt att ja behåller dom för mig själv, för ja e för rädd över va dom kan hamna, man har ju hört en del skräckhistorier.. :S

Snart är de Ä N T L I G E N flyttdags för mig o Sibban igen! Ska bli så sjukäckligt skönt!! :-)
Senast 15 mars är flytten beräknad men vi har redan packat ihop o redo för att flytta om dom så ringer om en timme o säger att vi kan flytta in;) haha...

nehe.. nu e kl snart nio o jag måste hem till hästarna.. får se om ja får med mig Sibban denna gången..
Älskar att vara här hos min fina familj, det är som en fristad sprängfylld med kärlek och styrka <3
Jag älskar er av hela mitt hjärta!

Puss å kyss, hävv ö najjs ivning!



Don't Like me?
- Have a seat with the rest of the bitches waiting for me to give a f*ck! ;)

Kommentarer
Postat av: Ramona

Hejsan! Jag har haft Fanny för några år sedan! Vore kul att komma i kontakt med dig. Mvh Ramona

2012-02-29 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0