ojojoj..

Wow, vad det har hänt grejer sen sist ;-) FÖRST av allt vill jag hälsa Fanny Fearless välkommen in i min hästflock. absolut inget planerat men eftersom Emma, min f.d. medryttarhästs gamla ägare skickade till mig o bad mig hjälpa till att leta efter ett hem till ett underbart varmblodssto på 14 år annars skulle hon skickas till slakt på fredagen. vi hittade ingen så jag hämtade hene.. och jag ångrar det inte en sekund!! hon är dessutom till stor del en fransk travare = superfin ridhäst. hon är en såndär häst man kan slänga upp vem som helst på. supervacker också! Jag har hittat en underbar medryttare! precis en sån man bara drömmer om :-) *skryta* så nu har jag både hjälp och sällskap! kommer bli toppen med henne!:) Jag är gravid! till en början, tror det var i decembers början, skämtade vi om det på fyllan på fb.. men den 25 fick jag reda på att vi till och med lurade oss själva, givetvis ska vi behålla det eftersom vi båda vill ha barn, och med varandra.. vi har verkligen det perfekta förhållandet och jag är så jävla kär! aldrig tjafs eller bråk under de halvåret vi varit tillsammans. kan inte tänka mig ett bättre förhållande :-) älskar dig Sibban <3 hur som helst är jag i v.11 o har varit på inskrivning hos BM. o i mars får vi se det lilla knytet! :-) längtar så.. BF är 31 augusti än så länge men vi får se om det ändras vid UL..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0