Update

Fick avboka hästspekulanten igår.. suck..
 

Sen vill ja slå ett jävla slag för de paret i Kristvallabrunn som misshandlat sin 3-månaders son!! Hur I helvete kan man vara kapabel till sånt!? FYFAN! Ge mig barnet, jag vill ösa det med den kärlek det förtjänar, hålla om och krama det och få det att känna trygghet! STACKARS BARN! Hoppas att ni aldrig någonsin får röra vid barnet igen! Hur fan kan man göra så mot ett barn! FAN TA ER! :'( :'(  Lilla lilla bebis.. Måtte du klara dig utan skador för livet! jag ska hålla mina tummar dag som natt för ditt lilla liv!!
 
Många tårar har det blivit :(
 
Men nu vet jag vilka människorna är, så nu kan jag försöka sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0