Tradig dag

Var ju hos Barnläkaren i morse där Molly vaccinerades.. Hon blev rädd och chockad när det stack till o brast ut i gråt men när jag kramade henne och höll om henne efteråt så lugnade hon snabbt ner sig.. Duktiga flicka!
Sedan fick hon lila smet för blöjeksemet och torsken.. Hämtade ut Cortimyk också som jag ska smörja med morgon o kväll på eksemet.
Mätte och vägde henne idag med!
Huvudomfång: 41
Längd: 62cm
Vikt: 6,285g
 
Har köpt en bitring och lite hudvårdsprodukter samt nya blöjor.. tror inte hon tål dom hon hade innan..
Sen har hon sovit medan Ulrika, jag o Annica var i Ronneby o hämtade Sibbans jacka.. Han råkade ju få med sig hans kollegas frus kappa istället för sin egen.. hahaha! Va lite alkohol kan göra :P Men nu har jackorna sina rätta ägare!!
Just nu sitter ja med hårfärg i huvet o Molly sover.
I morgon ska Sibban o ja in o köpa julklappar.. bättre sent än aldrig :S

 
 
Jag måste ju bara säga att ja är tvärkär i Quickens nya ass.. han börjar få äppelrumpa ungefär som Flyleaf.. hah..
Nej men tänk er den + lite muskler :P Oyä. fin är han iaf nu..
 
Stadig bak dedär.
 
Ninja börjar fläska på sig hon med!
 
Flyleafs våg står vrålstill..
bara Fanny som behöver gå upp mer i både fett+muskelmassa.. men hon har gått upp närmare 50 kg!
 
drygt tunn överlinje.. men med lite träning så!
 
 
okej.. alla hästar utlagda utom Flingan.. då ska hon få va med med givetvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0