Stallrenovering!!!

Sibban o jag har ju renoverat stallet, tänkte jag skulle visa lite bilder under byggets gång ;) tyvärr kunde ja inte ta kort på hur det såg ut från början eftersom de vart förjävla svårt o se eftersom de va fyra olika rum o bråte överallt :P Så på före-bilderna har vi rivit 1 box och 3 utav väggarna...
 
Sandra sopar rent de gamla trägolvet som vi baxat väck.. under den låg typ 20 kärror (minst) med gammal grisskit och jord o annat mysigt..
 
 

 
 
En bild från andra hållet..

 
Det gamla stallet med två avlånga boxar :P va fem dörrar till stallet innan också :P
 
 

 
 
Under arbete..
 
 
 
 
Eftersom de täckeshängarna man köper är små o fula gjorde jag mig en egen stor av en gammal staketstolpe :P
 
 
 
 
 
 
 
 




 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0