Städkraaaamp

Helllu,  Städar som en j-vla dåre här! Finns de någon ände på skiten? :(
 

Har tvättat över 20 tvättar på tre dagar, och torktumlaren går på högvarv! Upptäckte förresten också att ja glömt o ta in lite tvätt sen somras, haha.. sen vi va o badade med Linus o han sov här,, :P Va ska jag säga? Kan man kränga på sig dom här blir man nog rätt stelbent:
 
 
Nä dom har nog sett sina dar.. haha..
Undrar när Sibban tänkt o ramla in, han jobbar bara en dag till sen får ja ha honom för mig själv resten av månaden ;) Mollan ligger o sover, va ute o gick med henne i bärselen en runda förut o den sjönk hon ihop i efter ett tag o nu har hon legat i vår säng o sovit sen vi kom tillbaka vid ett-tiden! Hoppas hon vaknar snart.. känns så tomt när hon sover! När hon vaknar tänkte jag lura ner henne i ett varm bad tillsammans med mig, kanske får med sig karln med. Haha, vi lyckas faktiskt tränga ihop oss alla tre i badkaret utan problem! De va värre när ja va höggravid, då fick Sibban knappt plats, o vi sparade varmvatten med för den delen, för de räckte o fylla halva karet o när ja satte mig steg vattenvolymen nästan till badkarets kant :P O sen när sibban också satte sig så va de lagom mängd!
 
 
gött! Haha, nu ska ja städa vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0