NEGER FÖR FAN!

DETTA ÄR EN NEGER!
 

LÄGG AV FÖRHELVETE; ja, kasta mig ut ur sverige efter detta inlägg, offra mig till tigrarna, bura in mig i fängelse bäst fan ni vill, men ni rör jävla inte mitt julaftons-kalle anka! Är ni helt jävla vrickade??
 
Är det någon/några som är rasister här så är det inte kalle anka! DET ÄR NI, era fula jävlar!

Ni vill ha ut dom från sverige, det får inte ens finnas svarta dockor i Kalle Ankas julafton! Jag har inget emot negrar, idioter finns i alla raser och man ska inte dra någon under en kam. men nu får ni fan ge er!
 
Jag ser det som rasistiskt att klicka bort svarta dockor ur teveserier och utrota allt svart på våra godispåsar och i våra serier m.m. det ÄR NI som inte vill ha dom i sverige.
bra, ta bort tomtejäveln ur filmen också, han är vit, ni vill bara att allt ska va vitt, de är inte så att ni sitter inne med målet; "vit makt"? Vilken körd styrelse vi har här i sverige.

Åh vad jag hatar detta pungland!
 
 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15933831.ab
 
 
 
DET ÄR NI SOM INTE KAN ACCEPTERA ATT DET FINNS SVARTA MÄNNISKOR!
 
Om någon svart person söker till ett nyhetsprogram, får han inte vara med då eftersom han är svart, och ni vill inte att svarta ska synas i teve, VAD ÄR DET OM INTE RASISTISKT?!
 
 
 
pss, ja jag kommer nog omformulera mig när nerverna lugnat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0