Julklappsletande

Åh, vad svårt sånt här är! Sitter o kollar på olika sidor Sibban o jag ska köpa julklapparna från, har hittat hur många roliga sidor som helst.. men det finns så mycket man vill köpa :P
 
Jag vet i alla fall vad Sibban själv ska få :) Sen vet vi ju vad några andra ska få med givetvis.. men imorgon blir det storshop för oss! Måste beställa senast imorgon för att sakerna ska kunna komma innan jul!
 

Har ni hittat alla julklappar?
 

 
Sånhär tycker sibban jag ska köpa, men na jag tror inte de va:p

Kommentarer
Postat av: B

Beställa på nätet gör att det inte kommer några julklappar innan jul......tyvärr...

2012-12-19 @ 12:00:50
Postat av: Nina

Det står på vissa sidor att om man beställer innan ett viss datum så kommer varorna innan jul..

2012-12-19 @ 12:20:13
URL: http://quina.blogg.se
Postat av: B

Jo.. visst kan dom lova det... sen får man bara hoppas att posten hinner med att köra ut sakerna i tid... det är där det kan köra till sej..............

Svar: ja de har du rätt i!! :( posten e ju dj...vligt slarvig..
quina.blogg.se

2012-12-19 @ 20:43:57
Postat av: Lindha

Svenne vill åxå ha nått liknade i julklapp. :P haha

Svar: Va e de med dessa karlar :P
quina.blogg.se

2012-12-21 @ 01:26:09
URL: http://zombiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0