Fy f-n va de blåååser!

Världens snöstorm är det ute!
 
Jag sitter just nu och har precis avslutat två recensioner på ciao. Försöker tjäna in lite kosingsåhär i juletider :)
Har spanat in en hel del julklappar på internet, och jag har hittat mycket intressanta och roliga saker! Tor jag vet vad jag ska köpa till Sibban nu också.. usch det är så svårt det här med klappar :( suck..
 

Åh, jag måste visa er en av våra bambies som vi har utanför köksfönstret! Sibban vart ute med lite halm o hösilage åt dom men dom nöjer sig med att äta upp vår murgröna istället.. så de får väl hållas, vi har ju murgröna överallt ändå här.. haha..
Där har vi henne ja..
 

"Idag" har jag också tagit Quicken på en liten tur på banan, han skötte sig exemplariskt, det gick bättre än både förväntat och någonsin! I början var han pigg och hade kill i benen som resulterade i hans kända stegringar men sedan efter mycket lösgörande övningar blev han väldigt mjuk och följsam i kroppen höll till och med en taktmässig och behaglig trav, han är för övrig den enda travare jag känt som har svårare för att trava än skritta och galoppera, det har liksom inte funnits någon trav innan, utan antingen är det skritt eller galopp som gäller.
 
Jag kunde till och med skritta honom på lösa tyglar utan att han ökade eller drog :) Min duktiga pajke!
Och så hade vi en bild på han inslängd också!
 
Nehepp! Nu är det dags för mig att krypa ner under täcket brevid min fina Sibban, Molly sover i sin egen säng inatt :) Det går så bra så, hon är så duktig!
åså pöss å köss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0