Full fart hit o dit

Jo,
Idag har jag farit hit och vartöver för o handla. Först o främst har jag varit på Systemet, jag och Sibban ska ju på julbord imorgon med hans jobb, så Farmor Annica ska vara barnvakt. Usch jag har separationsångest! Känns jättejobbigt att vara utan Molly i flera timmar.. haha jamen, nu vet jag ju hur det är o va mammig!! =)
 
Jo jag hämtade ju ett paket idag också,från goboken! Massvis med leksaker till Molly som hon uppskattade! :)
 
har handlat på Willys o köpt såna nödvändiga grejer.. Jag kan ju inte fullamma Molly längre så det blir några paket modersmjölkersättning till henne i månaden. Tråkigt, man får verkligen ångest men vad ska man göra? O så blöjer behöver hon ju såklart den lilla snusan!
Har köpt lite ingredienser till lasagne också, Annica, Ulrika och Annemie kommer över och äter med oss senare!

Ja, Imorgon ska vi ju som sagt på julbord och på Söndag ska vi till Crippe och Lina på glöggparty=) MYSIGT!
 
 
Sen måste jag ju bara skryta om att jag har världens bästa, underbaraste och finaste pojkvän! Helt seriöst har jag aldrig kunnat tänka mig en bättre kille än honom, har är fan bäst i världen och jag ÄLSKAR honom verkligen så j-a mycket!! Skönt att ha en pojkvän som man känner är ens bäste vän till och med, vi har varit osams kanske 2 gånger på ett helt år.. hur många par har det så? Jag älskar dig mer än nånsin, Sibban!
 
En bild från samma dag som vi förlovade oss, jag är så jäckna kär i dig pojk så de e inte klokt! :) <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0