Huurtiiiig!

Jag tyckte mig höra att det är inne med snea bilder..? idag har jag hunnit med både det ena o det andra:) tog mig sovmorgon, fixade hästen vid 10, fixat tvätten, sprungit en runda sen hästen igen på dirren efter för o slänga på regntäcke, in o äta o duscha, nu tänkte jag ta mig en powernap innan jag tar itu med städning och sen drar jag med mig fia för o hämta resten av mina grejer.. sen får vi hoppas att jennie är hemma så jag kan köra upp o slänga av sköldpaddan hos henne.. kanske kikar förbi päronen när jag ändå e där uppe om det inte blir för sent.. fy sautan! man har o göra när man e ledig :) sen är det fullspikat med jobb fredag, lördag, söndag och måndag! men det ska bli plats för andra roligheter däremellan:) bland annat filmmys hos syrran lördag kväll. i borgholm e de bilträff samtidigt men det missar jag:( godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0