Lite text också kanske ?

Som ni ser på förra inlägget blev det inte alls som jag planerat ;) istället skrapade jag av en hel katt från Quicken, vilket inte syns :s och påbörjade 7 games med ninja.. lek 1, vänskapsleken, gick över förväntan. hon var så himla duktig och vande sig väldig fort! så jag fortsatte med lek 2, piggsvinsleken, gick väldigt bra den också, men den får jag fortsätta med imorgon :) stackars ninja, kan ju inte hålla på hela kvällen.. hon är underbar.. slänger in en bild på Quicken från i höstas i detta inlägg =) visst är han SNYGG utan sin tjocka vintermundering? <3 mina älskade änglar.. <3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Väntar på nästa uppdatering på din blogg !!!!!

=0)

2011-06-09 @ 22:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0