Sprweekend!

hojhoj! Måste be om ursäkt för att mina inlägg blir fruktansvärt dryga o ihoptryckta.. men ni får stå ut med de;-) Jag har verkligen haft en grymt härlig helg! Synd att den redan är slut. I fredags kom Pontus o stannade hos oss tills ikväll. O igår var mormor och morfar, Lindha och David här! Sibban, jag och Pontus lagade supergod middag som vi bjöd på; Marinerad fläskfile, hasselbackspotatis och bearnaisesås! mormor o morfar haft med sig tårta, choklad och inflyttningspresent:) så snällt! när mormor o morfar o Lindha hade åkt så började det drickas lite.. sen drog vi till donken i kkrona o fetade i oss alldeles för mkt mat.. därefter åkte vi hem o tog in hästarna och sedan vidare till Kalmar, Lindha hämtade vi på en fest o sen drog vi alla hemma till henne o fortsatte.. sjukt jävla roligt där!:) vi var hemma runt 3tiden.. idag vaknade jag 9 o gick ut o släppte ut hästarna, sedan kröp jag ner hos sibban i sängen igen o vi vaknade inte förrän 1. då hade min fina bror gjort frukost till oss!:) Efter maten red jag Quicken, som hade på tok för mycket överskottsenergi :/ han var inte speciellt fokuserad på träningen alls.. så jag slutade när det gick som bäst o sibban, jag och Pontus drog till konsum i Torsås o handlade lite.. sen på kvällen hjälptes sibban o jag åt i stallet o fixade hästarna.. Åh! våra katter känner sig onekligen som en del av familjen, nu när vi låg sängen krafsade det på sovrumsdörren o när vi öppnade kom kisarna in.. den ena satte sig framför tvn o kollade medan den andra slog sig till ro hos sibban o började smaska chips:-) underbara djur!<3 o nu har alla utom jag somnat så jag får väl stänga ner o locka till mig John blund ja me.. imorgon börjar sibban tidigt o sen ska parabolnissen komma o fixa den där satans tallriken uppe på taket som vi inte lyckas med själva, och därefter ska jag iväg på utbildning i lyftteknik med jobbet.. Tack alla ni som gjorde min helg! Den har varit oersättlig! godnatt alla där ute:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0