Happyface!

Tjosan i trosan! Sitter just nu på jobbet o kikar på tv o funderar över alla julklappar (som jag inte hunnit köpa) svårast är nog Sibbans.. de känns som han kommer få många olika.. svårt o hitta EN jättefin. åh, mammas o pappas är också svår:-/ saken är att jag älskar att ge klappar bättre än o få.. men alltid får jag ångest när julen närmar sig! o det är julafton redan nästa vecka!! ingen som har tips kanske? whatever! nu är vi färdigflyttade och det är så grymt skönt att ha hästarna hemma! och alla samlade dessutom.. har ju 3 st nu :-) det är ju Neksja (Ninja) som är ett arabiskt fullblodsto f.01, Quick Goj (Quicken) Varmblodig travarvalack f.01 och så är det lilla Flyleaf (flingan) som är ett haflingersto f.08 :-) Sen har vi ju 2 katter också.. Spöket och Sandy heter dom:-) Sandy är bondkatt/norsk skogskatt och Spöket är bondkatt. :-) får lägga upp lite bilder i ett senare inlägg eftersom det blir så rörigt när man bloggar med telefonen.. därav kan de också förekomma en del obegripliga ord som jag får ursäkta för:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0