Fuck this shit.

sitter på jobbet och vill bara hemhemhem , allt är kaos idag! Förväntansångesten är på topp och jag vill bara att dagen ska vara över.. Tro inte på allt som skrivs, allt som sägs, ta reda på fakta från den faktiska källan och bilda en egen uppfattning, rätta den sen med ett ärligt facit, framför allt, var ärlig mot dig själv och var ärlig mot de andra.. göm dig inte bakom en dimmig fasad när du känner att du inte orkar mer. Bryt dig loss och våga anta livets utmaningar, det är dom som gör dig starkare.. Le mot livet så kommer det le tillbaka, döden ler mot oss alla, det enda vi kan göra är att le tillbaka. "Ingen klantar sig som jag, alla andra är så lyckliga, jag består av olyckan, andra har det alltid bättre. För mig är du av de andra, för dig är jag en av de andra.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0