felt like a part of me walked away and didn't come back

Jobbig dag! Sitter på jobbet som vanligt.. igår var jag ju på utbildning, sedan för jag hem till sibbe o hämtade resten av mina saker! SKÖNT! att allt mitt inte finns kvar där längre! eller nej, underbart!! var en trött och irriterad Nina som for hem till flyeryd.. humöret sköts dock upp på topp när jag kom hem och upptäckte att underbara, fiina Annica o Ulrika hade städat, eldat o fixat stallet! finns inga ord på hur tacksam jag är! jag satte igång med maten tills Sibban kom hem nyklippt o fin :) vackrast i världen är han, finns ingen bättre pojkvän! <3 idag fick jag reda på att de hade kommit ut en lalala på besök. jag kände mig platt som en pannkaka.. men jag är STARK! jag sklarar detta! Fyfaan va ändring de ska bli! Vill bara hem o dra täcket över huvudet nu.. men de ska jag inte, för jag måste fixa mina underbara hästar o sen ska Sibban o jag fixa lite mat! kycklinggryta o ris står på matsedeln har jag hört :-) sen ska jag ge mitt liv fingret, slå en stekpanna i skallen o sova som en gris! För imorgon är det jobbadags igen. Fasar över helgen.. suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0