blöder

Ligger i vår säng med älsklingen snarkandes vid min sida.. varje andetag du tar gör mig lyckligare.. jag skulle kunna ligga sömnlös hela natten och bara titta på dig. Du är det vackraste gud skapat och jag är så lycklig över att få dela mitt liv med dig.. Sibban, jag älskar dig<3 ligger och tänker tillbaka till januari 2005.. vet du.. hur mycket du har förstört av mig? hur mycket som aldrig kommer kunna repareras? vilka "men" jag har fått av det du gjorde? du gav mig för evigt skuld. är du stolt? sen tänker jag tillbaka till juni-juli-augusti-september 2006.. på en människa som förstörde ytterligare av de delar som fanns kvar av mig.. du gav mig för evigt rädsla och svårighet att kunna lita på andra.. du är bland det vidrigaste jag vet.. 2008-2009-2010-2011... du förstörde resten. du förstörde det lilla som fanns kvar av mig. men det kommer du aldrig kunna förstå. "du är för perfekt". så fruktansvärt jävla ILLA har du gjort mig! jag hoppas ni är nöjda över vad ni åstadkommit.. och nu.. några av mina närmsta vänner som lämnat mig för skitsaker.. va är ni för vänner? spelade ni bara? jag vill verkligen, av hela mitt hjärta och min själ.. tacka min underbara familj som sakta fått mig på fötter igen.. även om det kommer ta lång tid innan jag är hel igen, för ert tålamod med mig.. er kärlek är oövervinnerlig! jag är er verkligen djupt tacksamma! jag älskar er fruktansvärt mycket! familjen är viktigast<3 vi tror att om mån gör något dåligt i sitt liv kommer man att återfödas som en fluga.. men vet ni vad? inget kan vara sämre än att vara en människa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0