Yesterdaay !

igår kväll hann jag aldrig blogga, så jag drar det lite snabbt nu istället:) på väg hem från jobbet hämtade jag upp Linn för hon o jag skulle rida, väl i stallet var nadja där, som har sin ponny hasse i stallet, jättetrevlig tjej :) vi red i 2 timmar, eller ja Sulan vart jättekinkig för att hoppa över en bäck, det tog ca 30 minuter. han vägrade verkligen vad jag än gjorde. men eftersom han är en ridtravare tänkte vi tillbaka lite hur kuskarna lärde sina hästar att gå framåt. dom 'Ruskar' ju till i tygeln samtidigt som dom smackar.. och då gick det kanon! han fattade direkt och hoppade över! Att vi inte tänkte på det tidigare. vid nio var vi tillbaka, pysslade om shettisarna Nasse och Frasse lite och därefter åkte vi hem. när jag kom hem kollade vi lite på tv (Scrubs = skitprogram enligt mig, dock) o sen lade vi oss. Sibbe är o jobbar just nu och jag tänkte pyssla lite ute i trädgården eftersom det är så fint väder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0