ridtur i det fina kvällsvädret..

slutade jobba klockan 17 idag.. skönt.. åkte till stallet direkt och plockade upp Linn på vägen. vi red en runda, jag tog min quick och Linn tog Sulan, o så red vi ner till femmeryd för att se om johan var hemma men det var han tydligen inte.. så då red vi hemåt igen, och som alla andra våra ridturer slutade det med att vi var lost in the forest i vårt tappert sökande efter genvägar.. hehe :) när vi var tillbaka på hemmaplan fixade vi i ordning stallet och släppte in hästarna. sibban hämtade Linn och jag for hem efter min pizzabit som väntade i kylskåpet ;) imorgon blir det ännu mera jobb, och jag ska dessutom ha en tjej som ska gå breve.. jag brukar vara dålig på att hela tiden förklara allt jag gör och varför men det ska nog gå finfint.. hoppas hon trivs och vår brukare trivs med henne så jag kanske får någon chans att vara ledig över valborg.. cruising i Nybro då ju :) Hepp, läggdags! god natt :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0