Upp å hoppa!!

Godmorgon på er :) Haft full rulle här på morgonen! Molly vaknade 08:00 och ville inte somna om för allt i världen ;) så det var bara o knalla upp.. sen har hon vart supertrött hela FM så jag har försökt o lägga henne, som hon givetvis inte var med på.. sen när hon satt uppe satt hon o lekte med sin tandborste o trillade så den rev henne i munnen o hon började blöda :( aj aj aj.. så jag har fått sitta o trösta henne men nu sover hon äntligen! Så nu har jag fått tid att äta lite frukost.. har smällt i mig en kaffe innan så det borde räcka :) Frukost blev björnbär med mjölk, svärfar som har plockat bär :) gottis! Ska jobba idag, 12:30 - 21:15, har inte haft intro eller nånting på det stället jag ska vara men det ska nog gå fint ändå:) Hur svårt kan de va? Jag har ju i alla fall erfarenhet av arbetet :) Jag hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0