Update från jubbet ;)

Asså, här är det bra mycket lugnare än vad det var där jag jobbade innan! Rätt skönt iofs.. Känns som att jag kommer klara den här dagen helt perfekt ändå!
Vad var det jag sa?
Jag har skillzen!
 
En av gubbarna blev till o med riktigt glad när jag trillade in! De berättade att han började prata massor, annars säger han ingenting.. han satt o log mot mig o klappade mig på armen hela tiden..
.. men det är ju klart, vem gillar inte unga fina töser när man sitter på hem med gamla tanter? ;)
 
HEHEH
 

Imorgon bär det av till Ölands djurpark med min lilla familj, ska bli urmysigt och jag är övertygad om att det blir ett uppskattat äventyr från Mollans sida!
Sibban börjar ju jobba imorgon dessutom.. för nu e ju jag arbetslös.. halvt iaf! Så det blir jobbigt om vi bara ska få in pengar genom F-kassan.. speciellt med tanke på att vi har ett helt zoo där hemma!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0