Lever ni?

Eller rättare sagt.. lever jag?
Eh jo det ska jag tala om för er att... det gör jag!
Och det får jag minsann veta varje dag! Vi har nämligen skaffat två kakaduor som älskar sin egen röst.. och det ska höras..
HÖGT!
Helst så att hela Sibbaboda hör den! Det känns som om trumhinnan ska sprängas eller nåt :P Tur att dom inte skriker så ofta.. mest bara när dom inte tycker att de får tillräckligt med uppmärksamhet eller när de ser att manäter något men inte dom får smaka.. O går man ut ur rummet så ropar de efter en.. så trots skrikandet är de såå mysiga och roliga!
 
Molly blir snart hela ett år! Det är helt sjukt! Vår lilla lilla bebilutt ♡♡
 
Vi har skaffat oss en padda jag o sibban, därför har till o med jag möjlighet att uppdatera min blogg nu ;-)
Har skaffat ny fån också, en Samsung Galaxy s4.. supernöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0