Läpptatuering

Ni har väl inte missat att det kommit ut läpptatueringar på marknaden?
 
Det är verkligen mycket snyggare än läppstift!
Lätt att applicera och du blir inte invalid av att använda der utan det går att äta, dricka, slicka sig runt läpparna, det känns helt naturligt o jaa.. U name it!
 
Pussas o sånt går också ;)
 
Här är en av mina läpptattoos, o jag tänkte jag skulle visa er hur man får den på plats! :)
 
 
 
 
Först av allt måste du se till att dina läppar är torra och rena..
Sedan behöver du bara en svamp, en sax och vatten!
 
På baksidan av läpptatueringen finns en mall så att du lätt kan klippa ut tatueringen efter din egen munform, vilket du givetvis börjar med!
 
Sen tar du bort plasten och när du gör en "ah"-min med munnen fäster du tex nederläpptattoon mot.. ja, nederläppen just.. sedan blöter du svampen och duttar emot pappret (minns ni hur man gjorde med fake-tatueringarna man hade som mindre?) ;)
 
 
O sen...volá!!
Dock va jag för slarvig med att klippa ut den helt perfekt som ni ser ;) men visst är det coolt?!
 
 
O billigaste/SNYGGASTE   läpptattusarna hittar ni på www.inknthings.se!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0