Alltså fyfan!

Undrar hur jag ska orka med den här dagen!!
Sibban o jag kom i säng lite för sent.. o bara för det ska det vara första natten Molly vaknar på natten o vägra somna om!

Vet inte riktigt när hon vaknade men tror de va runt tre, o grejade här o vart till kl sex innan jag fick henne o sova.. sen vaknade hon strax innan 8 så nu är vi uppe. Jag har inte en muskel i min kropp känns det som!

Hade tänkt o vila så fort hon vill sova igen men Sibban påminde mig om föräldrargruppen som drar igång 10:30.. HÄRLIGT!
Hur otålig kommer hon inte o va?

Sibban är iväg o kollar bil med sin syster i skaune så länge o sedan ska vi till mamma o pappa efteråt ♡
Vi får väl se när under dagen jag däckar ;-) bara det inte blir på FG!


Älskade lilla onge.. SOOOV!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0