Skitarg!

Ledig idag.. Sandra <3 har vart här en sväng o hållt mig sällskap, underbara vän! Resten av dagen har ja slappat framtill ikväll då ja skulle ut i stallet o riva en vägg vi satt upp en gång.. först va de en box, sen efter lite planerande kom vi (jag) fram till att jag skulle ha en stor fin sadelkammare där.. så efter att vi rivit boxväggen o satt upp en helvägg blev vi lite tvungna att tänka om planlösningen.. så jag måste göra en mindre sadelkammare på ett annat ställe o bygga en box där igen.. rev väggjäkeln nu igen o skulle börja bygga upp en boxvägg men rev mig på ett par spikar så ja slängde hammaren i väggen så får Sibban bygga upp dendär dumma boxväggen :( ja orkaaaar inte! Så.. nu har jag klagat av mig lite.. Ja vill ha sallad förresten.. nu vet ni det också.. Rolig blogg jag har va?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kollar bara om du börjat blogga än...

2012-05-30 @ 20:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0