Dator igen!!! :)

WIIIIIIIIIIIIIIIIIE!

Nu har jag min dator igen!! Min duktiga och älskade pappa har lagat den! Han är så himla duktig!! :)
Så nu kan jag äntligen blogga, det har vart lite väl drygt att blogga med mobil, inläggen blir dåliga o röriga som ni sett;) därför har jag inte haft någon som helst lust med de!
Så ett stooooooort megatack till dig pappa! <3



Idag startade jag dagen med en tripp till jämjöhallen för inhandlande av massa gotte tills mamma, pappa o Linus kom, blev mest chokladgrejer kom jag på mig själv med när jag kom hem, men jag hoppas det blev gott ändå ;) haha..  så dagen har bestått av massvis av myspys!

Nu har jag försökt komma in i denhär datorvärlden igen.. efter 4 år utan dator.. o det går väl sådär.. vet massor av funktioner men jag minns inte hur man kommer in på de olika sakerna, kommer knappt ihåg vart startknappen sitter.. sjukt är det :P hah..

Nu ska jag i alla fall krypa ner hos min fina Sibban för ännu mer myys!

Idag gick jag in i graviditetsvecka 27, helt sjukt vad tiden går fort! bara 3 månader kvar snart tills vi får hålla vår lilla flicka :) Längtar !!

Godnatt o pussåhej :*

Kommentarer
Postat av: Pappa

var det Loppan hon skulle heta om det blev en flicka ??? =0)

2012-05-31 @ 06:32:23
Postat av: Nina

Haha och Lusen om de blir en pojke;)

2012-06-01 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0