Folk som snackar skit..

Det här är nog den plats i världen där folk snackar mer skit än alla andra!
Och då snackar vi om Jämjö/Fågelmara MED OMNEJD;) 
De lägger sig i allt, o tror att de har ett finger med i allas liv o problem, dom bryr sig inte över huvudtaget om vem du är eller hur du mår, det enda dom bryr sig om är att leta fel och kunna greja ihop en egen historia som de sedan kan livnära sig på att sprida ut.

Tro inte att någon är din vän, för förr eller senare kommer saker fram som bevisar att du aldrig borde släppt dom inpå dit liv. Dom fullständigt skiter i hur du mår eller vad du har gått igenom!
Och jag har bevisligen öppnat mig för helt fel personer.. mycket man hör men så lite som stämmer..

Och till de människor som snackar skit vill jag bara säga; keep on talking! Du är fruktansvärt jävla talanglös och kanske borde hitta dig en hobby istället? för du suger till och med på att snacka, det berättar mer om dig än om mig! Så kom INTE till mig o tro att jag inte vet vad du sagt, låtsas absolut inte som inget har hänt! för jag vet vilka mina riktiga vänner är, och vet du med dig att du sagt något illa om mig någonsin kan du också ge dig fan på att jag vet det med, så tänk inte tanken att jag fortfarande ser dig som en vän.

MEN! jag har faktiskt fina vänner runt detta område också, så alla ska ju inte ta åt sig så klart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0