trrrevligt!

Kul att ha så mycket besökare fastän jag är sjukligt dålig på att uppdatera.. :)
 

Idag har jag vart hos BM! bebis är fixerad och hjärtljuden låg på 136 :) känns skönt att mitt järnvärde är på väg åt rätt håll också, 113 låg det på, från att ha legat på 97 och jag ska upp till 120 :) well weell.. Imorgon stiger vi in i v.34, fattar ni hur fort det går? helt sjukt! om 2 månader har vi vår lilla bebi här hemma! och jag har inte tagit en droppe alkohol på hela detta året! wooho! fast det har jag ju inte kunnat heller, men jag är stolt över att jag inte ens vart sugen en gång :) 
 
Har beställt lite grejer till mig själv o bebis på http://www.shopping4net.com idag :) ska bli spännande när det kommer!
 
Just nu sitter jag iaf hemma o väntar på att min fina Sibban ska sluta jobba och komma hem! men det dröjer ca en timme till :(
Imorgon är de dags för jobb! 4 dagar kvar sen blir ja mammaleeediig!! gött!! :D
Sibban o jag har förresten köpt en bil tillsammans :) en V70n -01 superfin o underbar att köra! jag stormtrivs med den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0