Shaaaaame

Helluu.. Sry att jag inte uppdaterat, trevligt att se att det ändå finns en hel del folk med hoppet kvar som är inne o besöker var dag:) har varit lite lat ett tag med de här..
 
Jaa.. Nu är det bara en vecka kvar hörrni! =) tills vår lilla är beräknad i alla fall, sen får vi se om den kommer tidigare eller senare, S P Ä N N A N D E ! :D
 
Tänkte ja kanske skulle dra en bildbomb, har tömt fonen i datorn nu så man kan rensa ut där o ta fler ;)
 

Sibban & Flyleaf ute o leker, mycket uppskattat av tösen;)





Flyleaf & Quicken

Vårt lilla spöke sussar söt i husses knä (:
 

Quicken o matte påväg till brevlådan ;)

Fikapaus
 

Här gör vi de bästa för att camouflera oss?
 

Kattmys!
 

Vårt krypin efter make-overn =) mysigt!

Jag får hoppas att Sibban inte dödar mig för de här bilderna ! HAHA! :D
 





Sibban som liten skit! =)Sötnos!
 

Mini & Pappa mixtrar lite för att lyckas lossa däcken!
 

Fanny & Ninja
 
 

Under arbete...
 

Mamma =)
 

Hångel pågår!
 

Alla har vi våra egna sovstilar!!
 
 

Linus slår iväg bullgetingar! =)
 
 

Fina lilla Rex =)
 

 

de va nått me sovstilar..
 
 

Sibban & morfar=)
 

Min fina skäggbiff;) <3
 

Cruising& utgång i kalmar augusti 2011, syster o ja =)

 

Emely o ja! mycket stiliga!
 

sommaren 2010 eller nått..
 

2008 nångång, precis flyttat till Karlskrona!
 

Linus o Amazing
 

Amazing o jag typ 2006 ??!
 

Pontus, ja o amazing runt 2005 skulle ja tro..
 

Ida o ja på G till stockholm med klassen, 2008 eller 2009:D
 

Amazing, Frida & Góffi
 

åså en avslutande bild på glada mig o Amazings arsle! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0