Otursdag!

Började jobba 8 idag för sally skulle till veterinären halv tio, så hundarna fick hjälpa till på jobbet =) efter veterinären skulle jag köra till leksakshuset o köpa en födelsedags present till min brukare. tog en mindre väg tillbaka till marieberg där det alltid varit 50km/h.. blir invinkad av polisen som klockade mig på 44km/h. då hade de givetvis sänkt till 30 nyligen. 2400kr i böter. o då drog polisen ändå av 3km/h annars hade de hamnat på 2800kr. hädanefter letar jag efter skyltar :s efter jobbet aktuella till stallet, red ninja och försökte skrapa bort så mycket vinterpäls från Quicken som jag bara kunde..

Kommentarer
Postat av: Hejhopp

Godag godag

2011-05-16 @ 22:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0