Illamående.. uäärk !

hej på er.. haft en bra dag? det har jag i alla fall! dagen började med att jag vaknade ca klockan 10, somnade om och vaknade vid tolv ungefär. gick upp och städade och rensade rabatter.. därefter var det tänkt att jag o Sibbe skulle ut med shettisarna o vagnar men det blev jag och Linn som hamnade i vagnarna istället. därefter blev det en ridtur. min häst är väldigt lättstressad och ställer sig gärna på bakbenen när det blir för mycket. och idag gjorde han nästan en knockout på mig, han slog nacken i sidan av mitt huvud så jag blev yr, illamående och fick en hejdundrande huvudvärk. inte nice alls. vi fixade stallet o tog in hästarna, o sen åkte vi o lämnade Linn och hämtade mina oriflame prylar! :) bodylotion, kroppspray, läppstift, kajal, eyeliner, rouge, Foundation, handkräm, ögonskuggor... och massor mer saker! kul! :D sugen på att testa allt NU! men det får nog vänta till imorgon, nu ska jag in i duschen!

Kommentarer
Postat av: L

dålig uppdatering jao ;)

2011-04-21 @ 10:41:30
URL: http://linnternstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0