bååålhärlig morgon !

Godmorgon... ;) jag har ramlat in på jobbet och allt är i sin vanliga ordning.. förutom att idag är det verkligen vår ute! OCH FÖRUTOM att bensinen är äckligt dyr i Jämjö. och det tänkte inte jag på förrän mina slantar verkligen rann iväg. 14,49 kr för en liter är verkligen avtändande. funderar på att dra fram någon gammal cykel istället. kasta bilen i soptunnan.. suck. nehe nu ska jag kompensera det hela med att sätta mig och mysa i solen på altanen i sällskap av en kopp kaffe & en morot! :) ha en störtskön dag allesammans !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du vara med och tävla i min blogg

om att få bloggsvar kika in då!!



Ha en fortsatt trevlig dag!!=)

2011-04-17 @ 09:55:38
URL: http://rabrobs.blogg.se/
Postat av: © sarastille

Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

2011-04-17 @ 10:31:18
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0